Kto zajmie się zaprojektowaniem logo firmy, gdzie szukać pomocy?

Oczywiście każdy może stworzyć samodzielnie logo (nawet za pomocą darmowych programów), niestety nie jest to polecany zabieg, zwłaszcza jeśli się na tym nie znacie. Logo to bardzo istotny element każdej firmy, bo dzięki niej staje się rozpoznawalna, zapamiętywana i później – popularna – o ile logo jest naprawdę dobre, chwytliwe.

Warto więc wydać trochę więcej pieniędzy i zlecić projektowanie logo – profesjonalistom.

W sieci, tak więc bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie znajdziecie odpowiedniego grafika komputerowe dla siebie. Wpisując w wyszukiwarkę, takie hasła, jak: projektowanie logo, zaprojektować logo, logo projektowanie, gdzie zlecić logo, projektowanie logotypu.

Poznacie oferty wielu firm i osób prywatnych, którzy na co dzień zajmują się projektowaniem logo dla firm, przedsiębiorstw, osób prywatnych – i na pewno zajmą się tym w bardzo profesjonalny sposób. Wyślą Wam kilka projektów – po zaakceptowaniu, któregoś z nich, obrobi dokładnie ten, który wybraliście. Odeśle Wam go wraz z prawami autorskimi do niego, tak więc będziecie mogli go dowolnie wykorzystywać, bo będzie już tylko WASZ.

Grafik komputerowy, czy ten z profesjonalnej firmy, czy ten, który sam prowadzi działalność gospodarczą (koniecznie taki, który może podpisać umowę i wystawić dla Was fakturę, zwłaszcza, jeśli projekt faktycznie będzie dość drogi – a sięgają one nawet kwot 5 czy 10 TYSIĘCY), sprawi, że Wasze logo będzie chwytliwe, rozpoznawalne, popularne!

Nie bierzcie się samodzielnie za projektowanie logo, bo możecie na tym naprawdę sporo stracić… a tego przecież nie chcecie.

Faktycznie sam projekt logo, może okazać się dość drogim przedsięwzięciem, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynacie rozkręcać swoją firmę, czy stronę internetową, ale na pewno taki wydatek szybko Wam się zwróci – możecie być tego pewni. Warto więc się nad tym poważnie zastanowić – i to dość szybko – jeszcze zanim zaczniecie „działać”. Im szybciej tym lepiej.

Warto zapamiętać:

1.Logo to narzędzie – ma za zadanie pracować na korzyść marki.

2.Logo ma swoje… obowiązki. Ma za zadanie realizować cele wizerunkowe.

3.Logo to swego rodzaju skrót myślowy. Ma za zadanie przekazać styl marki – czy to restauracja czy sklep ze skarpetkami czy… gadżetami dla dorosłych.

4.Logo ma się głównie podobać odbiorcom – nie twórcom.

5.W logo nie chodzi tylko o estetykę. Ma ono nie tylko być „ładne” czy „brzydkie”. Logo ma być unikalne, czytelne, pasujące do marki!

6.Musisz wziąć pod uwagę konkurencję – albo Twoje logo będzie się wyróżniało, albo… Twój wysiłek i cały interes pójdą na marne.

7.Nie spiesz się, poszukaj inspiracji. Nie przyglądaj się tylko konkurencji…

8.Moodboard – tablica z inspiracjami. wrzuć tam wszystkie swoje pomysły, by mieć je w jednym miejscu, by widzieć w którym kierunku powinien iść projekt logo – przecież nie można polegać tylko i wyłącznie na grafiku, który będzie je wykonywał.

zobacz więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here